God Kväll

Igår var jag, Becca och Linn på krogen vi hade en trevlig kväll med många kompisar. Körde lite folk och jag var hemma halv 5!!! Fyfan va trött jag var då, men vaknade pigg och mådde bra, hade bara lite hosta :D Sen så fick jag ett sms av Becca om att hon och Linn inte hade kommit hem från efterfesten så då var det bara att åka och hämta dom.
Sen idag har jag bara sovit, varit ute med Bella på 2 promenader och sen träffat Jonna och Elin som kom förbi.
Tror inte att det har hänt så mycket mer, men har haft en bra helg och hoppas att hostan går över så att jag kan börja träna igen ordentligt, det behövs får köra dubbla pass :)
Nu ska jag kolla på film och försöka sova, men känner jag mig själv rätt så kommer det nog inte vara ett problem ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Va ju en skit rolig kväll:D

det var väll kul att hämta oss sen;) det var snällt i alla fall:)

2012-03-05 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0