Svalkar vinden

Idag är jag LEDIG och det är strålande sol! Då blev jag glad, ska försöka komma ut en stund.

Igår hade jag tänkt blogga men var så trött, jag somnade innan 21 och vaknade pigg vid 7 men somnade om utan problem och vaknade för en stund sedan. Nu har jag ställt in en fiskgratäng i ugnen och nu väntar jag på att den ska bli klar, bara 35 minuter kvar!

Min att göra lista idag:

 

  • Ta bort resten av naglarna.
  • Duscha.
  • Vänta på att ortopeden ska ringa tillbaka.
  • Sova lite till.
  • Lyssna på Den Svenska björnstammen lite till.

 

Det va nog allt som jag hade tänkt göra idag ;)

Idag är det bara 14 dagar och 6 timmar tills jag ska åka hem, kan inte tiden gå lite snabbare??

Här kommer en bild på mig och Cerrado Z från igår, snygg-Lillen!

Dålig bild men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0