Inte långt kvar!!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag sätter mig i bilen och åker mot Stockholm och Stall Linda Heed.
Längtar sååååå :D Dock har jag massa kvar att packa men det är morgondagens problem!
Snart kommer det lite gäster och senare kommer tjejerna och då blir det riktigt mycket party, för vem vet när vi träffas nästa gång?? Ska försöka ta lite bilder men det brukar inte bli så jätte bra resultat ;)
Jag och min älskade Snark <3
Ska försöka hälsa på älskade lilla Aron på söndag, om en måndag har jag varit hästlös i ETT HELT ÅR!! Galet.

Kommentarer
Postat av: cb

Hihihi riktigt mycket party ska det bli!!!!!!! :)<3

2012-01-06 @ 13:09:17
URL: http://johannajg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Partycrew for life :)<3

2012-01-06 @ 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0