Working 9-5?! Verkligen inte...

Idag blev det en lång dag på jobbet kan man säga, började 7 slutade 19.30 med bara 15 minuters rast. Hard work! Har iallafall packat lastbilen, fixat och varit lite överallt. Mitt huvud är kaos så jag behöver verkligen sova, eftersom det är tävling i helgen i Borås så gäller det ju att vara pigg och vaken så därför har jag och Sandra laddat upp godis-förrådet lite... Tror nog vi ska klara oss med 1.5 kg godis, 3 chipspåsar, Cola i mängder och massa kexchoklad ;) Ni får en bättre uppdatering imorgon! Ha det så bra, god natt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Då kan ju jag komma och hälsa på dig i boråååås juu!! :D

2012-02-08 @ 22:46:06
URL: http://www.dressyrnissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0