Sjuk!

Usch har blivt sjuk, eller jag har världens huvudvärk, ont i halsen och ont i hela kroppen. Men har tagit dubbelt upp med c-vitamin massor av frukt och lite Alvedon så jag ska nog snart må bra igen.

I lördags kväll var vi ute som vanligt och hade en trevlig kväll, körde hem 2 killkompisar och fick höra en massa galet. Saknar alla nätter vi var ute och hittade på lite konstigheter ;)

Men igår vaknade jag med ovanstående problem så då blev det lugnt.

Läste lite bloggar idag och läste på en av Sveriges största bloggerskors hästblogg att hon hade köpt ny tävlings-outfit, ALLT i rött. Nosgrimma, schabrak, stigbyglar, senskydd tror till och med att förbyglen var röd. Det enda som var snyggt var den röda Kingsland kavajen, tycker att det blir alldeles för mycket när allt är rött. Hellre svarta/bruna skydd, svart/brun sadel-träns-förbygel/martingal, i så fall rött schabrak och kavaj.  Så stor diss till att överdriva med en färg, det ser inte klokt ut!
Såhär tycker jag det ska se ut på tävlng!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet precis vilken blogg du menar och det såg verkligen inte ut som någon hit! Jag är typ helbrun med lite svart på tävling haha

2012-02-27 @ 22:53:53
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0