Människans bästa vän!

Idag vaknade jag pigg och utan att känna mig bakis vid 10, skönt med tanke på att jag kom hem vid halv 4 och hade shotat, druckit massa drinkar. Så jag gick upp och åt ordentlig frukost, sen på långpromenad med Bella, min fina hund. Eftersom hon är en jakthund och VÄLDIGT ivrig med lite för mycket energi så har vi aldrig kunnat ha henne lös. Men sen för ett år sen när jag sålde min häst fick jag mycket tid över till att lägga ner på träning och promenader med Bella. Så nu när vi är ute på promenader så är hon alltid lös (om vi går i skogen, vill inte ha henne lös där det är mycket bilar.)

Hon är verkligen jätte duktig, lyssnar på alla mina komandon och kommer alltid tillbaka till mig. Jag blir så glad över att ha en hund som henne, världens bästa Bella! <3 Jag och Bella är verkligen ett team, och det känns att hon litar på mig och då litar jag på henne.

Sen när vi kom hem så var hon väldigt skitigt så jag var tvungen att duscha henne, passade på att schamponera henne så nu luktar hon gott! När hon hade torkat så borstade jag henne fast det gör jag varje dag.

 

Nu har jag städat min bil och vilat lite för ikväll blir det fest fast nyktert, ska köra istället.

Så nu ska jag leta reda på min telefon och kolla upp lite planer för ikväll! Hoppas ni andra får en trevlig kväll så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0