Måndag

God kväll!

Idag vaknade jag vid 10, åt frukost som sen gick jag ut på en härlig promenad med Bella i solen. Vi var ute i en timma och hon fick springa lös större delen av tiden, perfekt för då gör hon av med extra energi ;)

Sen har jag ringt vårdcentralen och sovit, ska göra det till en hobby det är verkligen underbart! Varit ute med Bella en timma igen fast med Becca. Precis efter att jag kom hem från promenaden så kom mamma hem så då lagade hon mat och sedan hjälpte jag henne lite mer med facebook, så nu borde hon klara sig lite mer…

Provkörde en bil nu ikväll, BMW x5. En riktigt go bil, bra tryck och väldigt behaglig att köra. Inte fel att köpa en sådan!

Imorgon ska jag och Becca upp tidigt för att gymma, eller tidigt och tidigt ska hämta henne vid halv 10. För mig som älskar sova länge så är det tidigt om man ska hinna äta frukost och gå ut med hunden innan! Så nu ska jag kolla klart på Det okända och sen gå och lägga mig, fattar inte hur jag kan sova så mycket det måste vara något fel på mig!

God natt, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0