Italien!

Så sjukt trött på att sitta hemma, men har INGEN energi till att göra något under dagarna. Men imorgon är mamma ledig och då ska jag försöka få med henne till stan för att köpa nya jeans och kanske en lunch, det var länge sen bara vi gjorde något!

Men idag har jag kollat på tv hela dagen, varit ute med Bella och lagat mat till familjen. Jersey Shore hare jag kollat på nu några gånger och då är de i Italien och åhh vad jag saknar Italien, värme, maten, festerna. Kommer vara skönt att komma tillbaka fast det tråkiga är ju att inte Åsa och Antonio kommer vara där då, men jag och Angelica får göra Arezzo osäkert ;)

Typ en sådan här morgon... Nula är ju nöjd i alla fall :)

Men nu ska jag hoppa i säng!


Kommentarer
Postat av: Catrin

hahah den morgonen var du inte så nykter Jennie ;) Så himmla surt att vi inte ska dit med tänk vad vi hade gjort baren osäker ;)

2012-03-02 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0