Home sweet home.

Nu är jag äntligen hemma i Kaxholmen igen! Underbart skönt att få komma in i vårat fina hus med middagen på bordet, mamma är bäst :)
Min färd hem gick bra, snöigt men inte halt perfekt. Pappa ringde och bad mig hämta Bella hos farmor och farfar påvägen hem och självklart gjorde jag det, farfar hade sagt till henne att jag skulle komma så då hade hon legat framför dörren i en timma och när hon såg mig genom rutan blev hon alldeles tokig, här behövs ingen ringklocka i alla fall! Nu ligger hon jämte mig i sängen och sover, verkar som hon har saknat mig. Mitt hjärta!
Men innan jag åkte hem så jobbade jag ju såklart, longerade 3 hästar. Alla var fina, men C behövde mer jobb än de andra han är väldigt känslig för ljud så man får vara försiktig med alla ljuden som man gör, han kan vara väldigt snabb märkte jag! ;)
Jag har fått en massa sprickor på mina fingrar runt naglarna så för att de ska bli mjuka och läka så har jag använt hästarnas Neo-Derma kräm från Verdus, den funkar alldeles utmärkt! Bra tips tycker jag.
Nu håller jag på att somna, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0