Feber <3

Fortfarande sjuk och det suger mega mycket.
  • Jag kan inte träna.
  • Vill bara ligga i soffan och inte göra något men då blir jag rastlös och blir arg.
  • Får ont i ryggen av att bara ligga i soffan, fast mina knän verkar gilla det.
  • Harklar sönder min hals, nu känns den som ett välslipat rivjärn.
Listan kan göras lång men mitt huvud värker så ni får nöja er med detta! Dagar som denna saknar jag inte alls hästarna, fick alltid så dåligt samvete av att se Aron så besviken i hagen när alla anda hästarna fick bli ridna. Okej inte alla men hälften av dem ;)
Men idag åkte jag i alla fall till stan (vilket jag inte skulle ha gjort) testade lite kläder på Gina men blev så varm och snurrig av det Hej feber! så jag åkte hem utan kläder och gick tillbaka till soffan... Får nog spendera resten av veckan där, men på lördag är det fest och det vill jag ju helst inte missa. Får väl i så fall bli en nykter utgång igen!
Nu ska jag gosa ner mig i sängen, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0