En trevlig helg!

Då har ännu en helg gått och utan att jag har varit i stallet. Saknar det redan, pussa på mina fina hästar, borsta och allt det andra som jag gör varje dag. Det är konstigt att man saknar det så snabbt!

Men i alla fall, denna helgen har jag varit med mina fina kompisar. I fredags så var jag med Snark, Cb och Cia. Vi chillade med taco och film och självklart tagit igen allt som jag har missat!

Så igår var det Toga-party hos Snark och Jonny i Forserum, det var jätte kul och alla var lika snygga efter som alla hade samma klädsel. Eftersom jag inte hade skjuts hem så sov jag över hos dem och vaknade upp runt 7 halv 8, är det inte konstigt att man alltid vaknar så tidigt på helgen när man har festat? Eller så är det väl bara jag som har blivit med morgonpigg med åren! ;)

Snygga var vi allt!

Och idag har jag försökt vakna till liv och sedan varit med världens absolut bästa vän, Becca. Fick min födelsedags present av henne också, en underbar bodylotion och bodyspray från Victoria Secret. Kommer nog bara lukta vanilj och Cocosnöt framöver! Vi åt lunch på Twin City, La Bruschetta som förrätt och sen en mycket god biff och potatis klyftor. Hade nog kunnat äta en portion till, det var verkligen JÄTTE gott :) sen åkte vi hem till Becca och kollade på film, åt cheez ballz och drack massa cola. En riktigt perfekt dag, om ni frågar mig!

Nu har jag hjälpt min mamma med hennes facebook och samtidigt kollar vi på Wallander och jag bloggar. Jag kan då göra flera saker samtidigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0